29 september 2015

Imagine

One day you will wake up and the pain will be gone. Just imagine.



3 opmerkingen:

  1. Dag Bob,

    Dit is een reactie op de post over je familieverleden, de post die je gewist hebt. Dat wissen verontrust me.

    Na het lezen van je verhaal moest ik even tijd nemen om tot een reactie te komen. Het is een verschrikkelijk verhaal en ik wou je feliciteren met je openheid. Wanneer mensen over dit soort zaken communiceren, is dat in mijn ervaring een teken van verwerking.

    Tegelijk plaats ik deze reactie bij een donkergekleurd aforisme en is de heftige post waar ik op wilde reageren verwijderd. Dus laat ik eerst maar de vraag stellen: gaat het goed met je? En toch ook maar: wat heeft je bewogen het verhaal te wissen?

    Groet - Frank in Leiden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frank, leuk dat je er nog bent.
    Ik heb het gewist omdat:
    - ik eigenlijk niet wist waarom ik het geplaatst heb
    - er geen reakties waren wat ik heel vreemd vond
    - het te persoonlijk is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Overigens waren het lichamelijke kwaaltjes die me inspireerden tot deze post over pijn. Stel je voor dat je wakker wordt en je bent niet stijf, je hebt geen hoofdpijn, je springt uit bed en bent fit, dat beeld vond ik zo sterk, en de spreuk is ook niet slecht.
    Natuurlijk past hij ook goed op andere soorten van pijn, maar bij mij is dat niet het geval.
    Ik zou het goed vinden als meer mensen durfden te reageren bij zulke onderwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen