25 september 2014

Fantastische foto's

Al zeg ik het zelf.

Van mijn vakantie in Lokken, Denemarken heb ik zeer mooie foto's. Oordeel zelf (klikken om te vergroten):


Een schilderij van een wolk.



Bob op de helling, letterlijk en figuurlijk.

Bob vliegt naar de zon.

Bob meet de wind (75 km/uur, teveel om te vliegen, meer om te surfen).

De tent vastgebonden aan de schutting door de vriendelijke buren op de camping, nadat hij was weggewaaid zonder dat we erbij waren.

De tent nu zo vastgemaakt dat hij niet meer wegwaait.

Een gat in het wolkendek.

Regenwolk boven de zee.

Een TORNADO!! Gelukkig kwam hij niet over de camping. Hij is wel aan land gekomen, maar twintig kilometer verderop.

Mooie lucht.

Een koje koffie tijdens het wachten op de ideale wind (die kwam die dag).

De kust van boven, vanuit de paraglider, naar links (zuiden),

.. en naar rechts, waar je in de verte de vuurtoren ziet.

De vuurtoren en een andere paraglider.

En nog een keer de kustlijn van boven, omdat het zo mooi is.

Dit is een typische onweerswolk vanuit de verte, in de vorm van een aambeeld of een atoombom-explosie.

Ik zag de zon naar de zee zinken.

Moe maar voldaan, een stilleven na een perfecte lange vliegdag.

De laatste vakantiedag, de helling waar het omgeluk gebeurd is (na anderhalfuur perfect vliegen).

Mijn corset dat ik nu al vier weken draag en waarschijnlijk nog zes weken...

Happy landings !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten