20 november 2009

Mijn eerste roman

In navolging van het onnavolgbare Oud Zeikwijf, heb ik nu ook online mijn eerste roman geplubiceerd gekregen. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat al enkele andere medebloggers mij voorgingen. De titel luidt "Twijfels, reflecties, en op- en neerwaartse spiralen".


Enkele recenties:

"Een regelrechte thriller" - Oud Zeikwijf -

"Het is poëzie, vind ik, geen roman dus." - Marjan -

"ik vind Bob's eerste roman toch wel van een andere klasse, maar die komt nooit door de keuring vw vormfout vrees ik." - Oud Zeikwijf -

"Dat is allemaal bob zijn schuld." - Cole - a.k.a. - cohore - a.k.a. - horige -


Nieuwsgierig geworden? Dat is terecht. Lees het zelf. U kunt het hier lezen. Mijn roman staat onder Inzendingen (3).

2 opmerkingen:

  1. Nou Bob, toch gefeliciteerd. Het valt niet mee, een roman in zes woorden. Ik heb er één gepubliceerd gekregen maar dat zie ik als beginnersgeluk.
    Ik wilde het kunstje herhalen maar dan goed. Het gevolg is een writers-block, zelfkritiek, zelfhaat en jaloezie op iedereen die het wel redt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjan, ik weet het te waarderen dat je über deinen Schatten springst om mij te feliciteren.

    BeantwoordenVerwijderen