21 november 2009

Het verschil tussen Sinterklaas en God

Sinterklaas bestaat echt, in tegenstelling tot god. Sinterklaas doet namelijk vandaag de dag nog wonderen, waar god het allang heeft laten afweten. Het bewijs? Vanmorgen kreeg ik met de post een pakket van Sinterklaas, met precies die kadootjes uit Nederland die ik wilde hebben. Als dat geen wonder meer is, dan weet ik het ook niet meer.

Dankuwel, Sinterklaas!

(Als je klik doet op het plaatje, dan zie je het nog beter)
































40 opmerkingen:

  1. Allemachtig!!

    en lekker niks van Appie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jezus Bob! Het is goed dat je er foto's van gemaakt hebt. Het is bijna niet te geloven.
    Daar kan God inderdaad niet tegenop.

    Geniet er maar van.
    Schattig mannetje trouwens op die onderste foto met bril, badjas en baardje.

    Gelooft je vriendin in Sinterklaas?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @marjan, je bedoelt dat mannetje onderaan de paaseier ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Bob ze heeft het dus écht gedaan!! ( Geweldig joh!! En dat mannetje op die onderste foto... zat die ook in de doos? Een regelrecht wonder ja..Sint bestaat!
    Ik ga ook een verlanglijstje maken ;))
    Geniet er maar van.. en vooral; blijf er in geloven!

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil niet zeuren, maar volgens mij vliegt er een engeltje boven die figuur met bril.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik probeer me al eeuwen een voorstelling te maken van God. Maar een God die zich niet scheert...

    sorry, maar dat wordt me echt even te veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Denk je dat God ook zijn kruis scheert Assyma?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vond het vorige gezichtje mooier, zelfs ongeschoren

    assyma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Marjan: Dit is het tweede cadeau van een internet-vriendin dat ik mijn echte vriendin moet uitleggen. Het eerste was een boek van Wampie. Maar ik doe het graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Tham: Is het geen schat? Ze doet wel stoer, maar ondertussen! Dat mannetje ken ik niet. Die zat opeens voor de camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Assyma, ik heb er niet zoveel verstand van, maar heeft God niet een lange witte baard? Dan scheert hij zich niet. Dat mannetje op de foto is trouwens niet God. Hij denkt het af en toe wel, maar het is maar een gewone man.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Marjan 2: Zo een vraag kan alleen jij bedenken. God hoeft zich niet te scheren. Hij hoeft alleen maar licht te concentreren als Hij dat wil, en dan verdwijnen zijn haren vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Assyma: En ik heb er nog zo mijn best op gedaan. Het andere gezicht bestaat nog wel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En als hij stevig concentreert verdwijnt ook zijn gezicht en verschijnt er als bij toverslag dit malle plaatje...



    nou toch lief hoor, dat je even een inkijkje gaf.

    assy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Xiwel: Heb je iets tegen engelen hmm?

    Mijn vriendin houdt van engelen. Beeldjes, ansichtkaarten, schilderijen, kerstboomfiguurtjes. Niet vanwege godsdienst, maar gewoon zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O gelukkig, dus je bent nog steeds wie je bent, alleen niet op dit logje?

    ~zucht van verlichting~


    assym

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Had ik die foto nu maar direct ogeslagen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Er zijn nog meer vergelijkbare foto's hier hoor. Maar die zijn een beetje begraven in het archief, uit de tijd dat hier nog nauwelijks iemand kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. kom jongens zoeken!
    Ehhh...ik heb veel te veel te doen. Waar is cohore nou weer?
    COHORE graaf dat bot op! HOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En wie is die grapjas die anoniem roept dat hij hem opgeslagen heeft?
    Wij delen hier alles of niet soms?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorrege missy, was uitslapen, moet nu nog scheren.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Assyma, dat was ik maar ik heb het dus niet opgeslagen, ik verbeterde mijn eigen typefout en had geen zin om weer mijn url in te voeren.
    Ik moet beter op mijn taal en spelling gaan letten want jouw horige ziet alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schat, je moet rechts in het blogarchief klikken.
    In Februari 2008 speelt hij zonder baard Rachmaninov (petje af) en in Maart 2008 jongleert hij met baard 3 ballen (weer petje af)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die pianist in het filmpje ben ik natuurlijk niet zelf, dat moge duidelijk zijn. Voor het jongleren neem ik wel de credits.

    Appie, ik zal eens navragen of er bij ons nog een baantje is voor een dataminer.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gevonden! Het heeft me een uur gekost van mijn zondagsrust. Maar ja voor Assy...
    Ik heb de foto uit mijn Firefox-cache opgegraven (pfoei) en bovendien geconstateerd dat beide foto's (s320 en s1600) nog online staan.

    Wat nu Bob en Hoi Oligoi bestuur: voorzitter OZ? secretaris Assyma ?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Appie, volgens mij moet je nodig eens opstaan van achter je PC en guiten een wandeling gaan maken. Het dreigt een obsessie te worden. En ik weet waar ik het over heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Voor alle interessenten: Authentieke foto's van een Hollander in Duitsland kunnen besteld worden tegen een kleine onkostenvergoeding van 29,95 euro per foto. Graag per E-Mail aanvragen, met adres. Vooraf betalen. Als extra bonus krijgt iedere besteller een paar unieke woorden van mij erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @Bob
    á la OZ: Überlol
    á la mijzelf: Hahahahaha grapjas

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @Ecohore

    verspreid de foto's op het WorldweibWeb

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weet je dat ik een beetje misselijk wordt van al die kleffe complimentjes? Jemig, het gaatr hier over een Kerstpakket dat door de Sint een paar weken te vroeg is bezorgd....Het gaat toch over de inhoud dacht ik en niet over de verpakking?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jaloers Leo?

    Appie, je overdrijft volgens mij. Ik had vanmorgen binnen vijf minuten een foto van Bob in regenjas en korte broek. Ik heb hem opgeslagen en ik denk dat ik er een poster van ga laten maken.

    Dat jongleerfilmpje was wat wazig vond ik. Wel een prestatie, drie ballen. Ik vind twee al lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb mijzelf gul beloond met het 2-e en 3-e pianoconcert van Rachmaninov, want waar Bob nog wel eens een presentje en schouderklopje van Sint OZ krijgt, oogst ik voor mijn inspanningen slechts ver- en minachting van mijn teerbeminden.

    @Bob Assy heeft me behekst: Ik zou vanochtend alleen even kijken naar Chimsky. Toen zag ik daar jouw comment en klikte per ongeluk op 'bob' om vervolgens oog in oog te belanden met de woest dwingend kijkende Assy.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De reaktie van zowel mijn vriendin als haar broer toen ze de spullen zagen:
    "Oh, hast du ein Westpaket bekommen?"

    BeantwoordenVerwijderen
  34. @Bob - Kijk en die laatste opmerking vind ik dan wel weer getuigen van veel humor...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @ Bob:
    Zei jij laatst niet dat ik germaniseer?? Jij bent ook al lekker bezig: "interessenten" *neemt de eerste de beste trein naar Erfurt om een paar liter koffie met lekkere Nederlandse koek bij Bob te scoren*

    BeantwoordenVerwijderen
  36. @Liekie: Dan moet je wel opschieten. Voor de kerst is alles op.

    BeantwoordenVerwijderen