3 juni 2008

Bij Saturn


Gisteren heb ik een nieuwe scanner/printer gekocht. Mijn oude scanner deed het niet meer sinds ik Windows Vista heb, omdat Hewlett Packard geen nieuwe driver meer ter beschikking stelt. (Waarom iedereen bij zulke problemen de schuld geeft aan Microsoft is 'beyond me'). Mijn Inkjet kleurenprinter doet het al een tijdje niet zo lekker meer omdat de opening voor de zwarte inkt niet meer funktioneert. Zulke problemen krijg je altijd met Inkjet printers als je ze maar af en toe gebruikt.

Omdat ik een paar dingen moest scannen en versturen ging ik dus op zoek naar zo een combinatie-apparaat scanner-kopieermachine-printer. Die zijn tegenwoordig lekker goedkoop.

In de winkel bij de betreffende afdeling stond de verkoper net aan een jonge vrouw de printers uit te leggen. Hij voerde een perfecte show op. Hij was enthousiast over de nieuwe printers en legde uit waarom je tegenwoordig beter laserprinters kunt kopen dan inkjet, vooral als je eigenlijk alleen maar zwart-wit print. De jonge dame was zichtbaar overdonderd met de vloed aan informatie, maar dat kon de verkoper niet stoppen. Ik luisterde een beetje mee en ik wilde precies zo een apparaat dat hij stond aan te prijzen en nam het uit de schappen, in de tussentijd ging de verkoper door met de dame. Ik vroeg nog snel of alles erbij zat (nee, ik moest nog een USB-kabel erbij kopen).
Het einde van het lied was dat ik met de nieuwe printer de deur uit ging en de vrouw naar huis ging met de opmerking "nou, dan moet ik eerst maar even kijken of ik thuis al zo'n USB-kabel heb".

Heb hem overigens gisteravond aangesloten en hij doet het perfect. (Van Samsung, voor 119 Euro inclusief toner).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten